فضای انسان محور کسب و کار خود را حفظ و تقویت کنی

 

5. نقاط تمایز خود را پیدا کنید

برای اینکه برند شما بتواند ارزش توجه و تبدیل شدن به نُقل محافل را پیدا کند، باید چیزی داشته باشد که در خاطر مردم بماند. به عبارت دیگر، باید چیز منحصر به فردی را ارائه کنید که مردم به گفتگو درباره آن با اعضای خانواده و دوستان خود تمایل داشته باشند. اگر شما هم مثل بقیه باشید، چه بسا اصلاً در خاطر مخاطب باقی نمانید.

6. یک جامعه فعال از مشتریان خود ایجاد کنید

بسیاری از بازاریاب‌ها برای جذب مشتری و تقویت وفاداری مشتریان از شبکه‌های اجتماعی کمک می‌گیرند. داشتن یک جامعه فعال در شبکه‌های اجتماعی برای موفقیت در اجرای سیاست‌های بازاریابی دهان به دهان ضروری است.

شناخت مخاطب در اینجا اهمیت زیادی دارد؛ چرا که برای تعیین مکان و نحوه تعاملات اینترنتی مخاطبان خود باید درک درست و دقیقی از آن‌ها داشته باشید. پس از شناسایی پلتفرم‌های مناسب، تعامل با آن‌ها را آغاز کنید. در این راستا به منظور شناسایی سبک و سیاق مناسب برای گفتگو با مخاطبان خود، ابتدا تحقیق کنید. چه شوخی‌هایی به دل آن‌ها می‌نشیند؟ چه لحن و زبانی را به کار می‌برند؟ سپس برای افزایش تعاملات می‌توانید از مشوق‌هایی مانند کوپن تخفیف یا مسابقات جایزه دار کمک بگیرید.

7. اینفلوئنسرهای مناسب را شناسایی و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید

یکی از بهترین روش‌ها برای تحریک مردم به گفتگو درباره برند، تبلیغ از طریق افراد تأثیرگذار (اینفلوئنسر= Influencer) است. دلیل تأثیر این تاکتیک، باوری است که دنبال کنندگان این افراد به آن‌ها دارند. به منظور تقویت طبیعی روند بازاریابی دهان به دهان بهتر است از اینفلوئنسرهایی کمک بگیرید که با کسب و کار شما مرتبط بوده، محبوب هستند و مخاطبان فعالی دارند

منبع : seoclub |بازار یابی دهان به دهان قسمت دوم
برچسب ها : دهان ,آن‌ها ,شناسایی ,مخاطبان ,داشته ,گفتگو ,بازاریابی دهان ,شبکه‌های اجتماعی ,جامعه فعال ,گفتگو درباره